Konsultant na infolinii

konsultant na infolinii

konsultant na infoliniiInfolinie to nowoczesny, preferowany od kilkunastu lat sposób rozwiązywania problemu klienta z firmą. Praca konsultanta na takiej infolinii polega na odbieraniu telefonów od klientów, którzy dzwonią w konkretnych sprawach. W niektórych przypadkach konsultant jest w stanie na odległość zweryfikować problem i pomóc w jego rozwiązaniu – na przykład gdy klient zapomniał jakiegoś hasła i nie może korzystać ze swoich usług, lub gdy po prostu nie potrafi czegoś obsłużyć.

Są też inne działy na infoliniach, na przykład dział reklamacji, który zajmuje się przyjmowaniem skarg i reklamacji na daną usługę czy produkt. W takiej sytuacji konsultant raczej nie pomaga, a jedynie uważnie wysłuchuje, notuje reklamację i przekazuje ją dalej. Zasadniczo praca konsultanta na infolinii jest dość spokojna, jest to praca biurowa przy komputerze, wymagająca stałego kontaktu z klientami. Jest więc dość specyficzna i wymaga dużej cierpliwości oraz odpowiedniego podejścia do klienta. A klienci mogą być różni w zależności od działu infolinii.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz