Konsultant ds telefonicznej obsługi gości

jak wygląda praca konsultanta

 

Praca konsultanta najczęściej kojarzy nam się z osobą pracująca w banku lub konsultantem telefonicznym odbierającym telefony na infolinii. Nic bardziej mylnego, ponieważ konsultanci pracują w wielu branżach i można ich spotkać w wielu miejscach takich jak na przykład hotel. Ostatnio na jednym z portali zawierającym ogłoszenia o pracy pojawiło się ogłoszenie o zapotrzebowaniu na stanowisko konsultanta ds telefonicznej obsługi gości. Praca konsultanta polegała na obsłudze telefonicznej centrali hotelu. Do codziennych obowiązków pracownika będzie należało odbieranie połączeń przychodzących, przyjmowanie oraz rejestrowanie w systemie zamówień Room Service, administrowanie systemem budzenia gości oraz bieżące monitorowanie głównej skrzynki mailowej hotelu i rozsyłanie wiadomości do odpowiednich adresatów. Hotel oczywiście przeszkala swoich pracowników z zakresu obsługi systemu zamówień Room Service, ale dodatkowym atutem przy zatrudnieniu bezie znajomość obsługi tego systemu oraz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz