Zawsze, na każdej transakcji korzystają dwie strony. Co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Takie też miałem nastawienie, kiedy rozpoczynałem pracę jako konsultant Zabrze, i staram się cały czas utrzymywać to jako swoją dewizę. Dlatego wiem, że podczas kontaktu z klientem muszę w taki sposób przedstawić mu ofertę naszej firmy, aby był naprawdę bardzo zadowolony, i nawet sekundy nie wahał się przed skorzystaniem z niej. Tylko wtedy, kiedy zdecyduje się on na korzystanie ze świadczeń naszej firmy, my również osiągniemy zamierzony cel. I wtedy właśnie transakcja będzie pomyślna dla dwóch stron. W związku z tym należy bardzo rzeczowo i cierpliwie podchodzić do wszystkich uwag naszych klientów, i zawsze starać się, żeby bardzo dokładnie nas zrozumiano. To pozwoli nam od razu wykazać się odpowiednimi kompetencjami w tym zawodzie. Na pewno zostanie to również zauważone przez naszych pracodawców, a na tym szczególnie powinno nam zależeć, jeżeli tylko chcemy się w tej branży znacząco rozwinąć.
Rodzi się tylko pytanie, czy lepiej zarobić raz a dobrze, czy mieć dłuższa współprace przy niższych marżach
Oczywiście że najlepiej mieć stałego klienta, w związku z czym należy dbać o jak najdłuższe kontrakty
Konsultanci musz umieć radzić sobie w każdej sytuacji
Zawsze się zastanawiam jak najlepiej wykorzystać potencjał leżący w pracy konsultanta, by przyniósł on większe od oczekiwanych rezultaty. chyba najlepszym motywatorem jest premia finansowa.
Korzystna transakcja jest zawsze dobrze opłacana dla handlowca
Konsultanci muszą być odporni w pracy
Konsultanci muszą być szybcy w swojej pracy
Praca konsultanta polega na sprzedaży i informowaniu, to jego główne zajęcia
Pieniądze w zawodzie konsultanta sa bardzo ale to bardzo wązne
Korzysta transakcja to zawsze dodatkowe pieniądze w pracy konsultanta
O konsultantach jest wiele anegdot i mitów.
Można by śmiało stwierdzić, że jeżeli konsultant przyłoży się do zadania to wszystko będzie dobrze.