Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że praca konsultanta będzie miła i przede wszystkim dobrze płatna. Po pierwsze zawsze należy starać się być miłym do klienta lub petenta. Wiadomo że jest to ciężkie, a wielu wypadkach dzwoniący jest już tak zdenerwowany że swoją frustrację chce na kimś wyrzucić. Mogę ze swojej strony poradzić, że warto wysłuchać tych żali i pozwolić ujść negatywnym emocjom. Nie warto starać się podejmować dyskusji na poziomie krzyków czy wyzwisk. Po drugie po każdej rozmowie należy na chwilkę odpocząć, by emocje jakie jej towarzyszyły, dobre lub negatywne, nie przekładały się na następna rozmowę. Przerwa nie musi być długa czasem wystarczy zamknąć oczy i wsiąść kilka głębokich oddechów. Po trzecie wszystkie rozmowy jakie się prowadzi, nigdy nie należy brać do siebie, gdyż stres z nich wynikający może mieć negatywne skutki dla naszego zdrowia. Te kilka porad na pewno okażą się pomocne w pracy
Podobne wpisy
Zgodnie z własnymi pasjami i przekonaniem zostałam psychologiem. Początkowo o prace było mi trudno, bo konkurencja wśród psychologów jest obecnie…
Mówi się, że żadna praca nie hańbi. I faktycznie tak jest, choć jednym z najmniej chętnie wykonywanych zawodów, do którego…
Czasami warto skonsultować swój pomysł, decyzję, wybór z kimś innym, najlepiej z kimś kto ma w danym temacie wiedzę i…
Podjecie pracy na obrzeżach miasta to spory kłopot w dotarciu do miejsca pracy. Niestety call center najczęściej ulokowane jest na…
Jeśli jeszcze się uczysz, ale masz chęć popracować to praca konsultantki firmy kosmetycznej kierowana jest już do szesnastolatek. Nie musisz…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Kiedy szkoliłem się w zawodzie konsultanta, przede wszystkim podkreślano, jak ważne będzie to, żebyśmy zawsze starali się podchodzić jak najbardziej…
W pracy jaką wykonuje konsultant telefoniczny istotna jest uprzejmość wobec klienta jak również kompetencja. Nic bardziej nie denerwuje klientów jak…
Mówi się, że praca jako konsultant jest trochę niewdzięczna, i ciężko nie przyznać racji osobom, które tak twierdzą. Jednak nie…
Rozmowy z klientami są dla mnie bardzo miłym zajęciem. Jeszcze nie zdarzyło mi się rozmawiać z kimś nie przyjemnym. Każdy…
Jeśli dostałeś właśnie ofertę pracy konsultanta i zastanawiasz się czy warto ja podjąć to przemyśl kilka kwestii. Po pierwsze czy…
Niektórzy się mi mocno dziwią, jak można kochać tak niewdzięczną pracę. A ja naprawdę kocham to co robię. Praca konsultanta…
Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Załatwianie spraw na telefon wymaga pewnego wyczucia i pozytywnej relacji na której zwykle zależy konsultantów i chcącemu nam coś sprzedać….
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Porady w pracy konsultanta zawsze są na przysłowiową wagę złota