W pracy jaką wykonuje konsultant telefoniczny istotna jest uprzejmość wobec klienta jak również kompetencja. Nic bardziej nie denerwuje klientów jak dezinformacja. Niestety zaczyna być powszechna niekompetencja osób zasiadających za pulpitem komputera obsługującego infolinie banków, sklepów i instytucji. Dzwoniąc na infolinie nie rzadko trafiamy na kilku konsultantów i każdy z nich ma inny pogląd na daną sytuację, proponuje inne rozwiązania. Trudno bowiem czuć się pewnie słysząc kompletnie różne rady i rozwiązania od różnych pracowników tej samej firmy. Czasem to bardzo ważne szczególnie w przypadku sług bankowych. Sprzeczne informacje, niedopowiedzenia zniechęcają do korzystania z danej firmy. Oczywiście błędy te zależą po części od polityki firmy, która nie dba o jakość i jednolitość wiedzy konsultantów ale również od samych pracowników, którzy zamiast przyznać się do niekompetencji brną w swoje wyimaginowane rozwiązania, które nie zawsze są zgodne z procedurami i regulaminem, ofertą pracodawcy.
Podobne wpisy
Na początku kiedy szukamy pracy jesteśmy nastawieni optymistycznie. Bywa i tak, że podejmujemy się każdego zatrudnienia, byleby iść do pracy….
Gdy szukałam pracy trafiłam na sporo ogłoszeń rekrutacyjnych firmowanych markami usług telefonii komórkowej. Z początku omijałam te oferty, gdyż kojarzyły…
Doradztwo to podstawowe zadanie konsultanta. Praca w tym charakterze jest bardzo ważna dla sprzedaży w firmie, wpływa również na kwestie…
Każdej osobie, której udało się przebrnąć przez wszystkie etapy rekrutacji na stanowisko konsultanta klienta warto pogratulować, gdyż nie było to…
Jednym z elementów marketingu jest tak zwany marketing telefoniczny. Polega on na rozmowach prowadzonych przez konsultantów z ewentualnymi klientami. Zazwyczaj…
Jeśli dostałeś właśnie ofertę pracy konsultanta i zastanawiasz się czy warto ja podjąć to przemyśl kilka kwestii. Po pierwsze czy…
Podczas ubiegłych wakacji doszedłem do wniosku, że pora zrobić coś innego niż do tej pory. W skrócie: postanowiłem znaleźć pracę…
Manipulacja jest słowem, które dzisiaj jest bardzo chętnie używane. Można wręcz powiedzieć, że to bardzo modne słówko. Przede wszystkim, kojarzy…
Praca w charakterze konsultanta na przykład w biurze obsługi klienta firmy telekomunikacyjnej nie należy do łatwych, choć generalnie uważana jest…
Co rusz słyszymy o konsultacjach społecznych a to projektu architektonicznego, a to programu socjalnego. Wszystkie konsultacje społeczne, a wiele z…
W każdym kraju obywatele i przedsiębiorcy zobowiązani są do płacenia podatków. Z podatków utrzymujemy Rząd oraz inne instytucje państwowe….
Ostatnio mieliśmy w pracy krótkie szkolenie, dotyczące tego, co należy zrobić, aby uniknąć wypalenia zawodowego. I muszę przyznać, że naprawdę…
Niskie zarobki, choć wysokie koszty płacy, sprawiają, że w naszym kraju powstają jak przysłowiowe grzyby po deszczu wielkie centra infolinii….
Jak wiadomo doradztwo może dotyczyć wielu tematów. Jednym z nich jest doradztwo zawodowe. Doradca zawodowy oceniając profil oraz umiejętności psycho-fizyczne…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Konsultanci znają się na wszystkim. Dzięki temu w pracy mają lżej i przyjemniej