Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że praca konsultanta będzie miła i przede wszystkim dobrze płatna. Po pierwsze zawsze należy starać się być miłym do klienta lub petenta. Wiadomo że jest to ciężkie, a wielu wypadkach dzwoniący jest już tak zdenerwowany że swoją frustrację chce na kimś wyrzucić. Mogę ze swojej strony poradzić, że warto wysłuchać tych żali i pozwolić ujść negatywnym emocjom. Nie warto starać się podejmować dyskusji na poziomie krzyków czy wyzwisk. Po drugie po każdej rozmowie należy na chwilkę odpocząć, by emocje jakie jej towarzyszyły, dobre lub negatywne, nie przekładały się na następna rozmowę. Przerwa nie musi być długa czasem wystarczy zamknąć oczy i wsiąść kilka głębokich oddechów. Po trzecie wszystkie rozmowy jakie się prowadzi, nigdy nie należy brać do siebie, gdyż stres z nich wynikający może mieć negatywne skutki dla naszego zdrowia. Te kilka porad na pewno okażą się pomocne w pracy
Podobne wpisy
Gdy przyjmowałam się do pracy od razu kierownik zakomunikował mi, że jeżeli nie mam zamiaru dalej się rozwijać to nie…
Większości z nas praca konsultanta kojarzy się z licho płatnym stanowiskiem mało znaczącym, tymczasem coraz częściej w wielu firmach konsultant…
Każda firma czy większe przedsiębiorstwo bez względu na ich działalność, potrzebują dostarczania usług i produktów od innych firm, które z…
Dziś jestem jak najbardziej świadoma, że dążenie do wymarzonej pracy jest jak najbardziej wskazane. Wiele osób szybko się poddaje i…
Zdarza się każdemu z nas. Od czasu do czasu po prostu nie radzimy sobie z natłokiem obowiązków zawodowych. Ja miałam…
Kiedy byłem w szkole średniej to dużo czytałem bardzo popularnej gazety, w której pisali wyjątkowo mądrzy ludzie. Oni wytłumaczyli mi,…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Zdarzyło się kiedyż, że miałam moment, w którym ciężko mi było znaleźć sobie pracę. Kompletnie nie wiedziałam, co chce robić…
Kiedy praca zawodowa wymaga kontaktu z innymi, potrzebna jest umiejętność aktywnego słuchania i rozpoznawania potrzeb odbiorcy, a ponadto wskazana jest…
Kiedy starałam się o pracę jako konsultantka, przyznam się szczerze, że nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę się spodziewać….
Jak wiadomo nie tylko krajowy kryzys gospodarczy czy brak klientów oraz sprzedaży jest w stanie doprowadzić firmę do upadłości. Brak…
Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą…
Bycie pracownikiem infolinii bywa trudne, aczkolwiek praca konsultanta prezentującego oferty nie jest najgorsza. Nie trzeba nikomu wciskać produktu, naciskać na…
Obsługa automatyczna linii sprzedażowych i serwisowych nie zawsze jest wystarczając. Wiele osób woli rozmowę z człowiekiem, obawiając się maszyny i…
W zeszłym miesiącu korporacja męża zaczęła masowo zwalniać pracowników. Oczywiście, był to ogromny stres dla mnie i dla mojego partnera,…