Coraz więcej firm korzysta z uruchomienia infolinii informującej klientów o ofercie, jak również pozwalającej na kontakt klientów z firmą w zasadzie na każdy temat tak dotyczący zakupu, reklamacji, zwrotu czy oferty produktowej, promocji. To właśnie infolinie zatrudniają konsultantów, którzy czuwają nad dobrym wrażeniem jakie zyskuje firma poprzez kontakt z klientem i odpowiedź na wszelkie jego pytania, wątpliwości. Na barkach konsultantów telefonicznych spoczywa ciężar zainteresowania ofertą jak i przekonania klienta do produktu. W dużej mierze jakość obsługi przez konsultantów w sytuacjach problemowych przesądza o opinii na temat całej firmy, również na przyszłość. Nieuprzejme zachowanie konsultanta, brak wyrozumiałości i zrozumienia potrzeb, problemów z jakimi klient się boryka, szuka ich rozwiązania potrafi zrazić klienta podobnie jak nieustannie zajęty numer telefonu czy zła jakość połączenia, bądź niekompetencja osób odbierających telefon po stronie infolinii. Nie rzadko klient dzwoni zdenerwowany, zdezorientowany kluczowe dla konsultanta jest opanowanie, które pozwala obsłużyć klienta bez stresu.
Podobne wpisy
Zgodnie z własnymi pasjami i przekonaniem zostałam psychologiem. Początkowo o prace było mi trudno, bo konkurencja wśród psychologów jest obecnie…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
W zeszłym miesiącu korporacja męża zaczęła masowo zwalniać pracowników. Oczywiście, był to ogromny stres dla mnie i dla mojego partnera,…
W wielu ogłoszeniach rekrutacyjnym, w sieci lub prasie, pojawia się stanowisko konsultanta telefonicznego, tymczasem w praktyce jest to nic innego…
Nie mając doświadczeń zawodowych, jednak mając chęć do podjęcia pracy i zadatki na dobrego sprzedawcę, czy pracownika obsługi klienta warto…
Pierwsza praca miała być odskocznią, tymczasem okazała się strzałem w dziesiątkę. Być może z czasem poczuję większe potrzeby wobec pracy…
Do każdej pracy przechodzi się rekrutację. Czasem proces ten jest prostszy, gdy firma poszukuje ludzi do pracy, a nie bardzo…
Pracuję w zawodzie konsultanta od kilku miesięcy, jednak jestem przekonany, że tak naprawdę poza tym, żeby być cierpliwym i kompetentnym,…
Gdy ukończyłam studia i zajęłam się poszukiwaniem pracy nie przeżyłam takiego załamania jak większość ludzi w mojej sytuacji. Pewnie, dlatego…
Kim jest konsultant? Z takim nazewnictwem stanowiska pracy spotykam się zarówno u osób, które pracują na infoliniach różnego rodzaju jak…
Mówi się, że praca jako konsultant jest trochę niewdzięczna, i ciężko nie przyznać racji osobom, które tak twierdzą. Jednak nie…
Aktywnego słuchania warto uczyć się nie tylko w celach zawodowych. Nawyk ten przyda się w codziennym porozumiewaniu się, sprawia iż…
Konsultacje w odniesieniu do wyboru zawodu, zmiany zawodu i możliwości rozwoju zawodowego to popularna usługa, z której korzysta coraz wiećej…
Wiele swoich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest…
Zdarza się każdemu z nas. Od czasu do czasu po prostu nie radzimy sobie z natłokiem obowiązków zawodowych. Ja miałam…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Telefoniczny konsultatnt to w większosci pracwnik na całą dobę