Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie się z infolinią i nie uzyskanie odpowiedzi, pomocy na swój problem. Za jakość rozmów odpowiadają konsultanci. Winni mieć oni stosowną wiedzę i być kompetentni zgodnie z działem do jakiego usiłujemy się dodzwonić chcąc rozwiązać dany problem. Niestety wiele firm nie dba o kompetencje swoich pracowników, nie monitoruje ich jakości obsługi, rozmów, zawartości rozmowy. Tym sposobem zniesmaczenie klienta pozostaje. Bycie konsultantem wymaga nieustannego douczania się. Nowe promocje, oferty jak i problemy techniczne wymagają omówienia i procedur postępowania w razie zgłoszenia przez klienta. Często co konsultant to inne rozwiązanie, czasem kompletnie oderwane od danego problemu. Połączenie z kompetentną osobą to klucz do sukcesu i nie ma znaczenia czy chodzi o infolinię banku, telefonii komórkowej czy dostawcy internetu a może operatora sklepu www.
Podobne wpisy
Kim jest konsultant? Z takim nazewnictwem stanowiska pracy spotykam się zarówno u osób, które pracują na infoliniach różnego rodzaju jak…
Nazwa zawodu jakim jest konsultant może być myląca, bowiem osoba zajmująca to stanowisko wcale nie prowadzi konsultacji a jest raczej…
Gdy ukończyłam studia i zajęłam się poszukiwaniem pracy nie przeżyłam takiego załamania jak większość ludzi w mojej sytuacji. Pewnie, dlatego…
Rozmowa. Tym zajmuję się na co dzień w swojej pracy jako konsultantka. Przez kilka, a czasem i nawet kilkanaście godzin…
Od samego początku, gdy poszukiwałam pracę pragną znaleźć taką, która oprócz podstawowego wynagrodzenia może mi zapewnić także system prowizyjny. Akurat,…
Marzenie o dobrej pracy pewnie przez każdego głowę przechodzi. Z doświadczenia wiem, że nie jest to łatwe. Musicie mi jednak…
Do każdej pracy przechodzi się rekrutację. Czasem proces ten jest prostszy, gdy firma poszukuje ludzi do pracy, a nie bardzo…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Praca ze słuchawkami, na telefonie może być męcząca. Hałas, brak odpoczynku i prywatności oraz różnorodność klientów, spraw z jakimi się…
Wiele swoich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest…
Główni operatorzy telewizji cyfrowych swoje biura obsługi klienta maja zorganizowane jedynie w największych ośrodkach miejskich naszego kraju. Jednak aby wszyscy…
Kiedy zobaczyłam w sieci ogłoszenie rekrutacyjne z tytułem zatrudnię konsultanta ucieszyłam się, że to praca dla mnie. Do tej pory…
W internecie młodzi ludzie bardzo często mogą znaleźć oferty pracy w charakterze konsultantów telefonicznych. Ich praca jest stosunkowo lekka –…
Zdarzyło się kiedyż, że miałam moment, w którym ciężko mi było znaleźć sobie pracę. Kompletnie nie wiedziałam, co chce robić…
Poza pracą dla polskich firm jako konsultant znaleźć można coraz więcej ofert pracy zdalnej w tym samym charakterze z drobną…